Kurv

vare(r) - 0,00 DKK

Din indkøbskurv er tom.

Subtotal: 0,00 DKK

Reklamation og returnering

Reklamation

Er der tale om fejl eller mangler ved varen kan du klage til ovenstående mail, adresse eller telefonnummer. Du har 2 års reklamationsret fra den dag varen er modtaget. Husk at gemme din kvittering.

Du er velkommen til at få det hele klart i vores butik, men du kan også vælge at returnere varen med postvæsnet til ovenstående adresse. Når der er tale om fejl og mangler refunderer vi naturligvis portoen, såfremt reklamationen er berettiget.

Det er dog en forudsætning, at disse fejl eller mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere indenfor 8 dage, efter du har konstateret manglen.

Vi forbeholder os ret til at afhjælpe en mangel/erstatte med en ubeskadiget vare frem for at betale købssummen tilbage. Dvs. din vare bliver repareret, eller du får en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over, såfremt din reklamation er berettiget.

Beskadiget pakke

Er din pakke beskadiget ved levering skal der reklameres til Post Danmark / GLS. Ved synlig beskadigelse bedes du nægte modtagelse. Er pakken allerede modtaget, skal der reklameres hurtigst muligt og gerne samme dag. Husk at modtage med FORBEHOLD.
Kontakt Boutique Camar kundeservice på emilielystvej@gmail.com - så hjælper vi med reklamtionsbehandlingen.

SÅDAN GØR DU VED RETURNERING

Via postvæsenet
Vælger du at returnere din vare med posten, kan du evt. genbruge emballagen, som du har modtaget dit indkøb i. Du bedes vedlægge den sidste del af din følgeseddel og notere om du ønsker at bytte varen eller om du ønsker pengene indbetalt på din konto. Hvis du vælger det sidste, så husk at notere dit kontonummer.

Vi returnerer dit tilgodehavende, så snart vi har modtaget din vare og kontrolleret, at varen lever op til betingelserne for fortrydelsesretten. Du kan naturligvis ikke få mere udbetalt, end der står på fakturaen.

Pakken sendes til:

Boutique Camar ApS
Vestergade 8
7620 Lemvig

Att. Webshop

Bemærk, ved returnering betaler du selv porto, medmindre der er tale om en reklamation. Varer sendt til ovenstående returadresse pr. efterkrav vil ikke blive modtaget.

Via Boutique Camar butik
Du kan altid ved personlig fremmøde bytte eller få pengene retur i butikken. Husk blot at medbring følgesedlen som du modtog sammen med din online bestilling.

Du har naturligvis altid to års reklamationsret på produkter købt på www.boutiquecamar.dk jævnfør den danske købelov.

Our Brand